Halaman

Sokerspot

Sabtu, 22 Ogos 2015

Awas!!.... Ciri-ciri wanita penggoda


Ternyata tidak hanya lelaki sahaja yang menggoda wanita. Malahan wanita juga menggoda lelaki.


SELAMA ini anda menganggap semua wanita sama dan tidak ada yang istimewa. Padahal, satu di antara mereka pastinya ada yang sedang giat berusaha meruntuhkan hati anda.

Anda boleh memanfaatkan panduan di bawah untuk menyingkap wanita penggoda. Ciri-cirinya adalah :

1. Dia mula mendekati anda

Panggilan mesra merupakan teknik awal yang sering kali dilakukan wanita mendekati lelaki. Setelah itu, wanita menghampiri anda. Sesekali dia mencuri perhatian dengan memainkan rambut indahnya.

2. Bertentang mata

Lelaki yang berani bertentang kedua mata wanita ketika berkomunikasi merupakan lelaki idaman. Oleh itu, wanita pun tak malu lagi menarik hati si dia dengan berbagai cara.

3. Sentuhan

Wanita yang mula memberikan sentuhan kepada anda, bermaksud dia bersedia memberikan kehangatan. Anda pun tinggal mengamati seberapa besar aksi wanita tersebut.

4. Mempelajari mimik tubuh anda

Wanita yang rajin akan memerhatikan bahasa tubuh anda dengan tatapan tajam, bererti ingin membawa anda ke tahap yang lebih serius. Contohnya, memerhatikan cara anda memegang segelas minuman di kafe.

5. Menutup hati dari lelaki lain

Umumnya, wanita yang sedang tergoda dengan seorang lelaki akan menutup hatinya untuk orang lain. Di matanya, hanya andalah yang berjaya mencuri hatinya.

6. Mendedahkan bahagian bibir

Wanita yang sedang jatuh cinta berusaha menarik perhatian sasarannyanya. Wanita berusaha menarik perhatian dengan mewarnakan bibirnya dengan lisptik yang merah menyala.

7. Senyum

Pada ketika situasi tidak menyenangkan pun wanita tetap melemparkan senyum termanis di hadapan lelaki pujaan. Harapannya, anda akan jatuh dalam pelukannya.

# Sumber

SILA KLIK ==>  MADU TUALANG TULEN UNTUK DIJUAL

Ads

Kongsikan Artikel Ini Dengan Rakan Anda
Facebook Twitter Google LinkedIn Pinterest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan