Halaman

Sokerspot

Isnin, 24 Ogos 2015

Menghilangkan ads by tinywallet adware virus dari PC Windows

Bagaimana saya boleh Buang Virus ads by tinywallet? Tahu Bagaimana untuk membuang Virus ads by tinywallet dari Komputer Anda sepenuhnya (Adware Uninstall Panduan)

ads by tinywallet adalah program berpotensi tidak diingini yang pernah dipasang; akan menyumbang beberapa isu utama pada pelayar anda dan PC juga. Ia sering menyerang pelayar web yang digunakan seperti Internet explorer, Mozilla Firefox, dan Google Chrome. Bertentangan dengan apa yang program ini telah berjanji, ia tidak boleh menjadi berguna seperti yang diiklankan.

Malah, ads by tinywallet adalah salah satu yang akan meletakkan sistem anda berisiko dan boleh menyebabkan beberapa isu pada sistem. 

ads by tinywallet boleh dipasang pada semua jenis versi sistem Windows termasuk Windows 2000, Windows Xp, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, dan juga Mac. Ia boleh membuat sambungan penyemak imbas atau add-on daripada ke pelayar internet seperti Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Yahoo, Bing atau jenama lain pelayar. Seperti yang anda lihat, apabila anda memulakan komputer anda, anda boleh mendapatkan senarai iklan melompat sehingga skrin. Kebanyakan mereka bertajuk dengan ads by tinywallet, mereka mempunyai kandungan yang berbeza dan imej yang berdasarkan keperluan produk. Ini popup begitu menjengkelkan bahawa ia boleh mengambil alih keseluruhan halaman dan mengganggu aktiviti pelayaran anda.

ads by tinywallet dikenali sebagai objek pelayar membantu yang melekat dengan pelayar web seperti Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome untuk menyuntik kod berniat jahat ke dalamnya dan jangkitan berbahaya ini diklasifikasikan dalam kategori adware. Ia adalah satu set kod berniat jahat yang sepenuhnya hijacks pelayar web anda dan mula memaparkan pop-up, iklan, tawaran dalam talian, diskaun, dan lain-lain ads by tinywallet-benar melumpuhkan tetapan keselamatan sistem dan mengubah tetapan PC keseluruhan tanpa menyebabkan apa-apa pemberitahuan di semua.

Jangkitan ini juga penuh minat memantau aktiviti pelayaran anda kerana ia juga mewarisi ciri rootkit yang membolehkan ia berbuat demikian. ads by tinywallet juga mencuri data sulit anda dari pintu belakang dan menghantarnya kepada Crooks siber kerana mereka sama sekali kucar-kacir dengan ia.


Apabila dijangkiti ads by tinywallet gejala biasa ialah:
Anda akan mendapati bahawa fail dan folder telah dipadam
PC akan bekerja perlahan
Pelayar web akan berkelakuan erratically
Pintasan tidak berguna pada desktop atau laman web menyeramkan ditambah pada kegemaran / penanda buku tanpa pengetahuan anda.

Iklan ads by tinywallet membolehkan akses jauh untuk berkompromi komputer anda dengan menukar tetapan sistem PC, tetapan registry dan fail untuk menangkap dan mencuri data privasi peribadi anda tanpa kebenaran
Iklan ads by tinywallet sering mengambil sumber yang tinggi dan sungguh menarik ini melambatkan kelajuan komputer anda
Iklan ads by tinywallet menjangkiti dengan banyak malware dibundel, spyware berniat jahat, adware parasit, dan semua ancaman PC berbahaya dalam boleh bersembunyi di dalam sistem anda, proses, fail dan folder.

Virus ads by tinywallet diletakkan dalam beberapa program percuma untuk menarik pengguna komputer tidak berpengalaman. Apabila ia diaktifkan, ia akan segera menceroboh ke dalam komputer dan menyelesaikan pemasangan secepat yang mungkin. Ia adalah virus yang sangat berbahaya! Ia membolehkan pembuat virus untuk menyambung ke komputer untuk melakukan apa sahaja yang mereka mahu termasuk mencuri maklumat peribadi anda dan mengganggu sistem. Di samping itu, ia membawa virus yang lain dan perisian berniat jahat tanpa kebenaran anda.
 
CARA MEMBUANG mudah?
Langkah 1 : Muat turun dan pasang ADVANCED SYSTEM PROTECTOR
percuma muat turun

 

1.Download ADVANCED SYSTEM PROTECTOR dari laman web .
Apabila fail yang turun - Keselamatan amaran kotak dialog muncul klik butang "Save "

2.Open Simpan Fail Lokasi
Selepas muat turun selesai , navigasi ke jalan yang dimuat turun dan klik dua kali untuk memulakan wizard persediaan.

3. Ikut Wizard Persediaan
Ikut arahan dalam pemasang untuk melengkapkan pemasangan ADVANCED SYSTEM PROTECTOR .

Langkah 2 : Pada tetingkap utama ADVANCED SYSTEM PROTECTOR klik " Mula Scan Now " pada anak tetingkap Utama.


Sekarang , anda boleh melihat ancaman seperti yang disenaraikan selepas imbasan kedalaman permohonan

Langkah 3 : Berikutan langkah Imbas untuk " membersihkan semua " untuk menamatkan pembersihan



Oleh itu, ads by tinywallet akan dikeluarkan oleh ADVANCED SYSTEM PROTECTOR , membantu anda menghilangkan masalah dengan sedikit usaha dan dalam masa yang singkat .


Secara manual membuang ads by tinywallet masalah.
Masalah ini boleh diselesaikan secara manual dengan memotong semua kekunci pendaftaran dan fail yang berkaitan dengan ads by tinywallet, mengeluarkannya dari senarai starup dan unregistering semua DLL sepadan. Selain itu hilang ini DLL perlu dipulihkan daripada pengedaran dalam kes mereka rosak oleh ads by tinywallet .Untuk menghilangkan ads by tinywallet, anda perlu:


Untuk Windows XP, Windows Vista dan Windows 7 anda perlu mengikuti langkah-langkah ini: -
Klik Mula > Panel Kawalan. Satu tetingkap akan dibuka pada skrin. Dari sana anda boleh melaraskan tetapan komputer.
Untuk Windows 8 anda perlu mengikuti langkah-langkah ini: -
(A) Tuding tetikus di sudut kiri skrin dan menunggu ikon untuk muncul.
(B) Kemudian klik kanan pada ikon untuk menunjukkan senarai program diakses.
(C) Pilih Panel Kawalan dari senarai. Satu tetingkap akan dibuka pada skrin. Dari sana anda boleh melaraskan tetapan komputer.

Tetingkap panel kawalan akan muncul. Klik pada program Uninstall bawah kawasan program. Ia akan memaparkan skrin untuk memadam atau menukar program, pilih satu yang perlu dikeluarkan. Pada segera seterusnya anda perlu mengesahkan proses pemasangan.
Dan akhir sekali klik Ok untuk meneruskan penghapusan jangkitan ads by tinywallet dan ancaman lain yang berkaitan.

Buang ads by tinywallet Tambahan Dan Sambungan Dari Browser anda: -

Untuk Internet Explorer
  • Buka Internet Explorer.
  • Kemudian mengemudi pada menu atas dan klik pada Tools. Pilih Manage add-ons dari senarai.
  • Kemudian klik pada Toolbars dan Sambungan.
  • Klik pada butang Buang untuk menghapuskan ads by tinywallet.
  • Akhir sekali klik pada OK untuk menyimpan tetapan dan memulakan semula penyemak imbas.
  • Untuk Google Chrome
  • Google Chrome Terbuka
  • Kemudian cari dan klik pada 3 bar-ikon pada bahagian atas kiri pelayar. Kemudian pilih Tetapan dari senarai.
  • Satu tetingkap akan membuka, klik pada Extensions yang terletak pada panel sebelah kiri.
  • Kemudian klik pada butang Buang untuk menghapuskan ads by tinywallet.
  • Sekarang anda boleh memulakan semula penyemak imbas.

Untuk Mozilla Firefox
  • Buka Mozilla Firefox.
  • Kemudian mengemudi pada menu atas dan klik pada Tools. Ia akan memaparkan senarai drop-down. Pilih Add-ons untuk membuka tetingkap konfigurasi.
  • Kemudian klik pada Extensions. Ia akan memaparkan senarai program yang dipasang.
  • Cari lanjutan ads by tinywallet itu. Klik pada butang keluarkan untuk memadam.
  • Untuk menutup tetingkap semasa klik pada X tab Manager Add-ons.
  • Kini anda boleh menutup tetingkap dan mulakan semula tetingkap.

Langkah terakhir , Mulakan semula komputer anda untuk perubahan akan berkuat kuasa dan memeriksa jika ads by tinywallet telah dikeluarkan dengan jayanya. Komputer anda kini perlu mengeluarkan ads by tinywallet berjaya , jika komputer anda tidak dilindungi oleh mana-mana anti -virus , penyelesaian anti- malware , anda mungkin mahu menggunakan ADVANCED SYSTEM PROTECTOR untuk melindungi dan terhadap jenis ancaman pada masa akan


SILA KLIK ==>  MADU TUALANG TULEN UNTUK DIJUAL

Ads

Kongsikan Artikel Ini Dengan Rakan Anda
Facebook Twitter Google LinkedIn Pinterest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan