Halaman

Sokerspot

Selasa, 11 Ogos 2015

Terbaik!!! 6 Manfaat menghisap payudara isteri



1. Payudara yang sering dihisap, keseimbangan sistem kardiovaskular kewanitaannya dapat terjaga.Apabila lelaki menghisap Payudara wanita dalam waktu yang lama, maka degupan jantung wanita dapat meningkat hingga 110 degupan/minit. Hal ini boleh menjadi latihan bagus bagi kesihatan jantung.

2. Menghisap Payudara juga dapat membuat berat badan wanita lebih stabil, bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, Payudara yang dihisap selama 3 minit dapat membakar lemak sekitar 12 kalori.

3. Ingin wajah lebih kencang? Kalau begitu jangan ragu untuk lebih kerap dihisap Payudaranya. Dengan dihisap Payudara, maka lebih dari 30 otot wajah wanita bergerak, sehingga berupaya untuk meningkatkan aliran darah di kulit wajah, dan menghaluskan kulit.

4. Selama ini menghisap Payudara dianggap sebagai hal yang kurang sopan. Tapi pada kenyataanya menghisap Payudara dapat membuat wanita lebih awet muda, merupakan ubat semulajadi yang merangsang sistem kekebalan tubuh, penghasilan antibodi yang mampu melindungi dari virus. Proses ini disebut cross-imunoterapi.

5.  Pada ketika Payudara dihisap, biasanya nafas wanita jadi lebih cepat. Dianggarkan, wanita akan menghirup dan membuang nafas 60 kali dalam satu minit. Dalam keadaan normal hanya 20 kali tiap satu minit. Menghirup dan membuang nafas lebih kerap akan mencegah pelbagai gangguan diparu-paru.

6. Payudara yang dihisap lebih dari 5 minit akan membuat tubuh wanita lebih santai, dapat menghasilkan rantai kimiawi yang akan menghancurkan pelbagai hormon penyebab stress. Ha… apa tunggu lagi? Share pengetahuan ini kepada pasangan anda sekarang juga! Jangan negatif dulu itu semua dari ilmu kedoktoran...


# Sumber

SILA KLIK ==>  MADU TUALANG TULEN UNTUK DIJUAL

Ads

Kongsikan Artikel Ini Dengan Rakan Anda
Facebook Twitter Google LinkedIn Pinterest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan